wtorek, 8 listopada 2016

Zła wiadomość

Hej kochani...
Dzisiaj przychodzę do was z nie najlepszymi wieściami jak głosi tytuł posta. Chodzi o to, że od jakiegoś czasu (ok. 5 dni) nie mogę uruchomić Star Stable. Za każdym razem, kiedy otworzę okno SSO pojawia się ten komunikat:

Pomyślicie nic takiego, to przez internet. Otóż nie. Internet działa mi znakomicie. Problem mam prawdopodobnie z moim antywirusem od siedmiu boleści.Napisałam do SSO i kazali mi go sprawdzić, ale problem w tym, że antywirus był jeszcze wczoraj... tak, dzisiaj gdzieś znikł. Nie mam pojęcia jak będzie dalej, ale jeszcze jedno:

Wraz z tamtym problemem, za każdym razem kiedy chcę wejść na stronkę SSO pojawia się to. "Sprawdź czy nie jestem robotem".
Piszcie proszę, czy też mieliście kiedyś takie problemy i co z tym zrobić!
Naprawdę potrzebuję waszej pomocy.
papa...


4 komentarze:

  1. no nwm nwm Niestety nie mam jak ci pomóc :CC Powodzenia dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj se zainstalować nowy antywirus najlepiej darmową wersje Avasta. Ja go mam i jest dobrze. Życzę powodzenia <3
    /Verek

    OdpowiedzUsuń