piątek, 4 listopada 2016

Zajawka terenu

Siemka!
Tak, wiem, wiem..
To zdjęcie na instagramie pojawiło się... już trochę temu? No cóż... powiedzmy, że nie miałam czasu.


Ogółem chodzi o nowy teren, będzie to na pewno Miasto Jorvik, co widzimy po logo na tramwaju. W sumie zastanawia mnie ten pojazd. No bo... jeżeli byśmy mieli jeździć po mieście w ten sam sposób jak np. do Jorvik City Plaza to, przepraszam bardzo, ale po co SSO stworzyło całe miasto? W sensie... Po co stworzyło chodniki, budynki, itp. Wydaje mi się, że będziemy również mogli się przejść piechotką i podziwiać krajobraz. Ale, ale.. patrząc na ten tunel z tyłu i wyobrażając sobie zawalony tunel w jodłowym gaju? Jeżeli taki tramwaj rozpoczyna swoją jazdę przed tym tunelem, na np. przystanku, mamy animacje taką jak w promach i wysiadamy w mieście, z którego jednak nie wolno nam wyjść na teren otwarty... Dobra trochę zabałaganiłam. 
Jeszcze jedno takie spostrzeżenie: W Mieście Jorvik znajduje się właśnie JCP, a kiedy wychodzimy z przymierzalni widzimy napis "Góry Jora", a więc wraz z miastem pójdzie odblokowanie całego terenu? Hm... mogłoby być ciekawie. No i cóż przyznajmy się, że choć raz w życiu zrobiliście buga na dostanie się na teren zamknięty. Chodzi o to, że nie widać tam  żadnych zmian jak sprzed pół roku. Drzewa nadal lewitują, w połowie zmienia się grafika, a dookoła nic się nie dzieje. Możliwe, jest to, że SSO sprytnie to maskuje i nie wprowadza do gry zmian właśnie ze względu na nas. W sumie jestem ciekawa co tam będzie. Noo dobra, jestem mega pod jarana.
 Listopad- czas zmian. 
A wy? co o tym myślicie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz