środa, 9 listopada 2016

Nowe maści + zajawka

Hej, Hej!
Moi drodzy kamień z serca! Stajnie będą prawdopodobnie za tydzień, więc może wreszcie uda mi się wejść do gry. Tak z ogólnych wiadomości to nie, nie udało mi się jeszcze uruchomić SSO. Pomimo tego, że zainstalowałam nowego antywirusa, obczaiłam internet nic się nie dzieje. Ale, ale...
Przejdźmy do posta!
Dzisiaj w aktualizacji pojawiły się trzy nowe maści najnowszych w grze koni!
Są to oczywiście walijczyk (ciemno gniady), fryz (siwy) i oczywiście lipican (ciemno gniady!!!)
Tak zostały one przedstawione:



Która najbardziej przypadła wam do gustu?

Oprócz tego dostaliśmy w filmiku od GM Ylvy małą zajawkę!
Kochani już niebawem do gry dostaną się MUSTANGI!
Tak! Och jak ja zawsze pragnęłam mieć karego mustanga! (za dużo Flicki? xD)
Tu dowód!

"Mam mówić coś o mustangach?
Nie, to sekret!"
I ten konik w tle! "Co? O mnie mówicie?" Takie odniosłam przynajmniej wrażenie, tylko, że oprócz konika są jeszcze góry, więc prawdopodobnie tak jak było to w przypadku PK i wlijczykami tak też będzie z mustangami i Górami Jora.
Już nie mogę się doczekać, ale szczerze powiedziawszy podejrzewałam coś wcześniej, o czym możecie sobie poczytać w komentarzach na jednym z postów u Amiry Monstergirl
Link w nazwisku, polecam odwiedzić bloga!
Och jestem mega pod jarana!
 Lecę, papa...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz