czwartek, 10 listopada 2016

Kolejna zajawka

Siemka!
Dziś SSO wstawiło na insta kolejne zdjęcie, tym razem z zajawką zadań z nowego terenu!
Na obrazku widać plac budowy, co prawda trochę nie dopracowany, ale szczerze powiedziawszy wygląda naprawdę dobrze! Podobno mają być z nim związane niesamowicie ciekawe questy, więc nie wiem jak wy, ale mnie to od razu zachęca, biorąc pod uwagę mój 18 lvl. 

Jak widać, ten pan pracuje i pracuje, a więc te zadanka muszą być wyjątkowe!
Ps. Pamiętajcie, że jutro jest 11 listopada, czyli szczególny dzień dla Polaków! W końcu odzyskaliśmy niepodległość, nieprawdaż? Chociaż... (tak, wiem, że to nie blog na takie przemyślenia, ale... ręce opadają..) Tramp jest prezydentem, Trampem rządzi Putin, a Putin nienawidzi Polski, więc.. 
Ale myślmy pozytywnie, może jutro nawet dostaniemy piękną bluzeczkę z godłem, albo flagą Polski?
Pozdrawiam...


2 komentarze:

  1. Ah,z tymi zadaniami będą pewnie nowe reputacje... ja mam ich nie wiem ile a ci nam je jeszcze dają... to już jest nudne! Reputacje,reputacje,reputacje ;/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Uwierz mi, że najpierw też tak sądziłam, dopóki nie dotarłam do samych ryb i archeologi ;) To jest dopiero poziom "hard"! Szczerze powiedziawszy już stęskniłam się za innymi :D
      Pozdrawiam <3

      Usuń