sobota, 12 listopada 2016

Mustangi

Hej, hej!
Już jest! Zajawka mustangów pojawiła się dziś na instagramie SSO!
Już na pewno wiemy, że w grze pojawią się one..
Dam, dam, dam...



Co jeszcze nam wiadomo?
Jedną z maści, które będą dostępne będzie ciemno gniada, a oto ona:


No i jeszcze jeden fakt:
O ile lipki mają lewadę, to mustangi będą wierzgać! No i to tak cudownie wygląda!





Huuhuhuhuhuhuhuhu....

Już nie mogę się doczekać!

A co z moim błędem?
No cóż... SSO poradziło mi odinstalować i zainstalować z powrotem aplikację, jednak kiedy chciałam ją zainstalować z powrotem to wyskoczył mi błąd 2229, czyli coś się uszkodziło. Wygląda na to, że mojego laptopa czeka mała wizyta u informatyka (sama troszkę boję się go naprawiać). Mam nadzieję, że wreszcie uda mi się to ogarnąć i będę mogła wejść do mojej wirtualnej stajni.

Papa.. 



10 komentarzy:

  1. Udało Ci się naprawić ten błąd? Też go mam. Weź pomóż XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawiłaś ten błąd? Też go mam. Weź pomóż XD Proszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey, naprawiłaś ten błąd? Jak?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, naprawiłaś błąd? Jak?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey, naprawiłaś ten błąd? Też go mam. Jeśli tak, to jak? XD Proszę o odp..

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, naprawiłaś błąd? Jak? Też mam .-.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawiłaś już błąd? Jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć... Uwierz mi, wystarczy jedna wiadomość ;)
      Nie, niestety...
      Obecnie muszę zawieźć mój komputer do pana informatyka, z powodu błędu 2229 (można go samemu naprawić, ale istnieje ryzyko usunięcia... no tak naprawdę wszystkiego, więc wole nie). Na SSO nie wchodziłam już od ponad 2 tygodni (SSO usunęłam całkowicie). Po naprawieniu błędu ściągam na nowo SSO i z tego co pisze GM to powinno już działać :/
      Masz problem z błędem 2229 czy SSO?
      Bo jeżeli SSO to spróbuj odinstalować i zainstalować z powrotem :)
      Pozdrawiam :3

      Usuń
  8. Hej, mam ten sam problem i czy potrzebna jest wizyta u informatyka? Ps. Fajny Blog ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemka!
      Wizyta u informatyka nie jest koniecznie potrzebna, ponieważ możesz zainstalować to ręcznie. Odradzałabym jednak pójście w tę stronę, ponieważ to może grozić usunięciem ważnych elementów w oprogramowaniu komputera :c
      Wydaje mi się, że tu najlepszym rozwiązaniem będzie jednak odwiedzenie tego komputerowego lekarza (xDD) i podanie mu konkretnej przyczyny dlaczego przynieśliście do niego swój sprzęt...
      Ta... jak poprosiłam moją mamę, która nie za bardzo wiedziała o co chodzi to pan informatyk stwierdził, że mój komputer jest całkiem sprawny i nie widzi tam żadnych błędów -,-
      Tak więc ja zanoszę mój komputer dopiero po nowym roku :)
      Pozdrawiam i dziękuję serdecznie!

      Usuń