niedziela, 16 października 2016

Z górki

Cześć, cześć!
Dzisiaj chciałam wam tylko zasygnalizować, że w miarę możliwości rozwiązałam problem ze screenami. Pomogła mi w tym Auristela, której blog znajdziecie po kliknięciu na imię. Lagi mam od samego początku (od aktualizacji urodzinowej), zresztą tak samo jak problem ze zrzutami. Wiedziałam, że powinniśmy odhaczyć "Synchronizację pionową" i "efekty dodatkowe", ale szczerze nie myślałam, żeby zminimalizować SSO (w końcu kiedyś nie było nawet takiej funkcji). Tak czy siak nareszcie wracamy, a ktoś wraca razem z nami (dokładnie do naszych stajni xD). Później poznacie nasze nowe shire, a teraz chcę wam zasygnalizować, że już niebawem na tym oto blogasku pojawi się zakładka "Szczeliny Pandoryczne" (z racji, że nareszcie zaczęłyśmy z nimi przygodę). Planujemy już z Mają drobne uzupełnienia, takie jak kontakt, pozamieniać aki koni na tłumaczenia ich imion, być może zrobić coś z wyglądem. Fajnie by też było dodać parę gadżetów, które do tej pory uważałam, za nie potrzebne i wgl. 

No tak... Nie zapomnijcie o Halloween!
Ci, którzy czytali zakładkę Anastasia wiedzą, że to będą moje pierwsze na SSO. Szczerze już nie mogę się doczekać zadanek! Macie już jakieś plany?

Przy okazji wbiłam 18 lvl, a Maja jeszcze jest na 17 (reputacja się opłaca xD). 

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli... bo jutro poniedziałek.


3 komentarze: