środa, 12 października 2016

Siwo mi xD

Cześć!
Witam was dzisiaj w mieszanym nastroju spowodowanym po pierwsze cudownymi, nowymi maściami koni, a po drugie problemem technicznym.
Może najpierw zajmijmy się koniełami!
Mamy dostępne trzy nowe konie w maści siwej z ras: kuc islandzki, koń pełnej krwi angielskiej i morgan. Szczególnie podoba mi się anglik (którego już zaklepała sobie Maja) i island (którego zaklepałam sobie ja). Nowe cudeńka są w tych samych cenach, co reszta koni z konkretnej rasy, a znajdziemy je: morgan- jodłowy gaj, anglik- księżycowy sierp, island- nowa grań.


Czas na problem techniczny...
Głównie chodzi o to, że nie mamy jak robić screenów. Po urodzinowej aktualizacji coś się zepsuło- delikatnie mówiąc i gra nie pozwala na robienie zrzutów. Obawiam się, że możemy na razie zaprzestać wstawiania dokładnych opisów ze zdjęciami, ale już napisałam do supportu i mam nadzieję, że szybko to naprawią.
Trzymajcie za nas kciuki i dajcie znać cz też czasem nie macie takiego problemu!

Pozdrawiam 


1 komentarz: