czwartek, 6 października 2016

Zajawka?

Hej, hej kochani!
Jak tam po urodzinach i wspaniałych kodach?
Nie pisałam o tym, bo uznałam, że nie ma sensu, ale pamiętajcie o zadaniach, a dokładnie quizach!
Możemy w nich wygrać różne części garderoby.

W tytule posta napisałam "zajawka" z powodu pewnej rzeczy, która niezmiernie mnie zaciekawiła. 


Przepraszam, za taką jakość, ale niestety nie dało się tego zrobić inaczej. Jakby ktoś nie mógł odczytać zawartości pisze tam "My Stable", czyli moja stajnia. 
Zastanawiałam się nad tym, ponieważ w tle widzimy jeszcze dwie karteczki. Jedna z nich to "Halloween", a druga "Payments" (płatności). Obydwie te rzeczy zdają się już, bądź  w niedalekiej przyszłości wypełnić. Wydaje mi się, że już  niebawem możemy spodziewać się nowych stajni z tej zajawki: 

 Pamiętacie?
Już niedługo Halloween, więc wszytko się zgadza, a płatności mogą oznaczać 30% zniżki na wszystkie zakupy z SSO. 
Och... nie wiem jak wam, ale mi od razu robi się lepiej xD

Piszcie co o tym sądzicie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz