wtorek, 25 października 2016

Projekt "Moja Stajnia"

Siemka!
Tak, tak wiem xDD  Strasznie późno się do tego zabrałam, ale niestety wcześniej nie mogłam. Były już przypuszczenia to teraz same fakty. Nowe stajniee!
Jeżeli czytacie tego bloga od dawna wiecie, że już jakiś czas temu zastanawiałam się na ich temat. Raz były to karteczki , a raz wycinek z filmiku. Tym razem przychodzę do was z samymi pewnikami. SSO zaplanowało premierę nowych stajni już na listopad!

 

No i hmm... czy nie wygląda to magicznie?
Jestem strasznie ciekawa jak zmienią się stajnie "publiczne" (nie miałam lepszego słowa, wybaczcie). 

No i jeszcze jedno! zwróćcie uwagę na tego małego kota tam! Czyżby zwierzaki mogły latać luzem po całej stajni? O! i wiaderko! SSO pisze, że da nam możliwość przechowywania... nie chcą powiedzieć czego, domyślacie się tego samego co ja? Jedzenie!
Tak czy siak teraz w naszej stajni będzie się mieścić 11 koni (to szaleństwo!) plus ten na którym siedzicie! Oprócz tego już niebawem pożegnamy wyspę koni, a zastąpimy ją własnym padokiem, który będzie całkowicie darmowy!
Oprócz tego kiedy będziecie chcieli możecie powiększyć swoją stajnię do 14, 16, lub 18 miejsc! 
 Uhuhu nastały nowe żądze xD

Wow! Ta koncepcja mi się meega podoba. 
Ps, a jak to wyglądało wcześniej? 


Hmmm... gdyby jeszcze szafa była za darmo xDD

Papatkii


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz