środa, 26 października 2016

Żabki

Kum, kum..
Co tam u was? Bo w Jorvik pojawili się nowi przyjaciele do siodła!
Na lustrzanych bagnach możecie teraz kupić żabkę!
Dostępne są:

turkusowa (29SC)

niebieska (69SC)

zielona (199SC)


Ja zdecydowałam się na turkusową, ponieważ ma prześliczny kolorek <3 No, a poza tym była w miarę tania xDD
Te przesłodkie maleństwa po zakupie ich wystawiają język, otwierają pyszczek, łapię muchy i ciągle wiercą się przy naszym siodle!

Tak w ogóle, to nie wiem czy czasem nie odkryłam nowego buga, bo moja żaba miała przez jakiś czas kolor zielony... hm...

Nie zapomnijcie zaobserwować!
Paaaa....


6 komentarzy:

  1. A gdzie można je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,możesz je kupić na lustrzanych bagnach u niejakiej Fridy Frog! Ta postać jest przez cały czas w ruchu i nie chodzi tylko po drogach, więc musisz ją znaleźć :)

      Usuń
    2. Dzięki <3 A tak poza tym macie BAAARDZO fajnego bloga! <3

      Usuń
  2. Można je jeszcze kupić ? Nie mogę nigdzie znaleźć Fridy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka :D Powiem szczerze, że nie mam pojęcia przez mój irytujący błąd :( Już nie byłam 2 tyg na SSO. Chyba jeszcze można, ponieważ nigdzie nie widziałam informacji, że Frida Frog opuszcza Jorvik :/
      Może trzeba dokładniej poszukać? Ja jej szukałam z 20 min, a Maja to już w ogóle pół godziny :'D
      Pozdrawiam :*

      Usuń