poniedziałek, 20 czerwca 2016

Nasze nowe bliźniaki


Hejka ;p

~~Ana:
Jak mówi sam tytuł razem z Mają mamy bliźniacze kuce! No tak właściwie to ja miałam mieć tego, a Majka srokatego, ale tak wyszło... ściągara jedna.

~~Maja:
Nieprawda!

 ~~Ana:
W każdym bądź razie oto nasi najnowsi przyjaciele, mój Startime:


~~Maja:
I mój Roseprincess:






 ~~Ana:
W sumie wyglądałyby jak bliźniaki, gdybym nie zmieniła mojemu grzywy w koreczki :p Tak czy siak, spełniłam swoje marzenie o posiadaniu kuca (właśnie tego) i no cóż... pozostaje zbierać na następnego konia :)) Jeszcze nie wiem, który to będzie, możliwe, że następny kuc (ten z Valedale, srokaty), albo zastanowię się również nad morganem i no cóż... kolor chyba się domyślacie :))

~~Maja:
Nie ma mowy! Ja zbieram na karego!

~~Ana:
Okeej.. no to ja albo ciemno-gniadego, albo bułanego... trudno, że jasny- jest śliczny! No dobrze, koniec na dziś :) Życzę miłych wakacji, ponieważ zostało do nich tylko kilka dni :*

~~Maja:
Papa...




2 komentarze:

  1. Fajnie razem wyglądacie ;) Coś identycznego i zupełnie odmiennego. Dlaczego akurat te kuce? Prawie nikt na nich nie jeździ. Bardzo rzadko je widuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Myślę, że właśnie dlatego :)

    OdpowiedzUsuń