środa, 22 czerwca 2016

Odnowione Valedale


Hejka :)
Wczoraj dokonano aktualizacji Valedale. Wstawiono tam coś jeszcze: Piękne, urocze świnki!
Nie wiem jak wy, ale mi się najbardziej podoba ta czarna, chociaż jest najtańsza, co mnie zdziwiło. Kosztuje tylko 29 SC, chociaż jak dla mnie noszenie świnek przy siodle jest dziwne, ale pomysł fajny ;)

 Patrick Świnka czeka na was z tymi zwierzakami pod stajnią w Valedale, ale teraz o wyglądzie.
Mnie osobiście bardzo pozytywnie zaskoczył nowy wygląd. Myślałam, że Valedale po aktualizacji stanie się takim już typowo przesadzonym miastem. Wiecie o co mi chodzi, straci swój spokój, a zamieni się w drugie zatłoczone Moor. Z domków najbardziej oczarował mnie ten należący do Elizabeth i Strażnika.


 Sądzę, że jest uroczy i kojarzy mi się ze starymi, drewnianymi i obrośniętymi bluszczem willami. Wszystko rozjaśniają wspaniałe żółte róże. SSO dodało je pewnie żeby wstawić więcej kolorów i to był dobry ruch ;) Zauważyłam, że teraz róży jest ogółem więcej i wszędzie.


Och... Czyż nie są piękne?

Oprócz tego zaskoczył mnie nowy wygląd mostu. Inna barierka, dokładniej wyrzeźbione konie, poznajecie tę rasę?


Mi zaskakująco bardzo przypominają fiordy abo jeszcze bardziej, tak dokładnie, dokładnie StarShine...

 Dobra, zostawmy to. W ogóle kiedy teraz spojrzeć na Valedale to gołym okiem widać, że nabrało kolorów, chociaż nie wiem czy to dobrze, bo wcześniej stawało się dla mnie bardziej tajemnicze. No i dochodzi kwestia niebieskich framug od okien.


Jak dla mnie to SSO mogło sobie darować aż tak wściekły kolor. Lepiej wyglądałby jakiś bardziej stonowany błękit delikatnie przypominający fiolet. Tak, jeden z moich ulubionych kolorów :p
Tak, czy siak Valedale zyskało nowe życie tak jak winnica i teraz chętniej będzie do niego przyjeżdżać więcej osób (chociaż szczerze wolałabym tego uniknąć).
Pozdrawiam was serdecznie :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz