środa, 9 sierpnia 2017

Czwarty z Jeźdźców... Zadania z Pandorią

Hejka!
Moi Drodzy, to już!
Czas uratować Anne! 

Ostatnio dużo się wydarzyło...
Ratowanie Justina, Pojmanie go przez Jeźdźców Dusz, zlokalizowanie Anne w Pandorii...

Fripp i strażnicy wreszcie dają nam znać co dalej! Misja ratunkowa i podróż do Pandorii... Do świata niebezpiecznego, który istnieje we własnej rzeczywistości od bardzo dawna... 

W słoneczny dzień w Jorviku, udajemy się do kamiennego kręgu, gdzie Fripp ma dla nas dobre wieści. Mówi nam, że możemy dostać się do Pandorii... Jednak potrzebujemy zwornika. Kamienia umożliwiającego otwarcie portalu. Zostajemy odesłani do Avalona i za pomocą innego zwornika przenosimy się do Doliny Ukrytych Dinozaurów. Mamy za zadanie odszukać Skarbiec Kamieniarza. To tam ma się znajdować magiczna rzecz. Na lodowym pustkowiu nic nie widać! W końcu Linda wpada na pomysł, żeby połączyć moc naszą i jej. Ponieważ dziewczyna wywodzi się z kręgu księżyca i potrafi ukrywać różne rzeczy, potrafi je również odnaleźć. Wchodzimy do ciemnego miejsca. W środku jest tak samo zimno jak na zewnątrz!
Linda oświadcza nam, że ma uczucie, iż ktoś nas śledzi.  Wchodzimy do głównej sali. Rzeczywiście! Przed nami pojawia się duch i przedstawia się jako Magnus Steinar- kamieniarz królewski.
Magnus mówi nam, że nie jesteśmy godni, byśmy dostali zwornik. W końcu jednak daje nam zadanie. Mamy znaleźć trzy części pieczęci Johna Jarla. Kawałki rozsypują się po krętych korytarzach skarbca, a my błądzimy po nich w ich poszukiwaniu. Nareszcie znajdujemy i składamy w całość pieczęć. Dostajemy to, czego chcieliśmy.
Wielkie kamienne przejście otwiera się, a my przenosimy się do sali, widocznie pełnej magii. Na środku, w wodzie jest podest, na którym znajdujemy magiczny kamień. 

Wracamy do kręgu i otwieramy następny portal. Tym razem prosto do Pandorii. Niestety musimy się tam udać sami. Jeźdźcy i druidzi zostają na miejscu, by utrzymywać przejście. 
Jak poprzednim razem przed nami jest krótka, latająca w powietrzu dróżka prowadząca do innego świata. Znajdujemy na niej kilka przeszkód, po czym wbiegamy w wir.

Od razu robi się różowo. Wszystko wygląda tu przepięknie, są wielkie różowe grzyby, różowe chmury, różowe roślinki i granatowe, latające stworzonka.

Nasza mapka przypomina wielki, różowy lej, wiecie, taki jak tornado z satelity.
Treść zadania każe nam podążać ścieżką.
Po drodze znów spotykamy mnóstwo dziwnych rzeczy. Są tu wielkie grzyby, które co chwila sypią czerwonymi zarodnikami i pandoryczna lawa. 
Docieramy na koniec ścieżki i znajdujemy uwięzioną w krysztale Anne. Wygląda okropnie. Jest zmęczona i postarzona. 
Nagle pojawia się Darko. Zły charakter grozi nam i straszy. Kiedy chcemy uciekać mężczyzna wzywa Garnoka. Okropnego potwora z mackami. Rozpoczynamy wyścig. Uciekając omijamy wiele zagrożeń. W tym próbujące nas zabić macki potwora.
Przedostajemy się przez jeden i drugi portal, po czym wracamy do kręgu. 

Za nami wciąż podąża jednak sługa zła. Przedziera się przez portal i blokuje ruchy jeźdźców i nasze. Chce zabrać zwornik. 
Fripp uprzedza go i niszczy magiczny przedmiot. 
W efekcie Darko zostaje wciągnięty do pandorycznego świata, a sama wiewiórka doznaje mocnych obrażeń. Pogrążona w bólu wymawia tylko jedno nazwisko, po czym zostaje zabrana przez Elizabeth, do wyleczenia. 
Zastanawiamy się, co może oznaczać nazwisko i idziemy do Avalona. Druid oświadcza nam, że ta osoba jest szalona i została wygnana. Na naszą prośbę cofa karę i wysyła wiadomość. Musimy jednak trochę poczekać na przestępcę. 

W tym momencie zadania się kończą, ale jeszcze wrócimy po Anne...




 (kochaaam to zdj!^)




2 komentarze:

  1. Tak bardzo podoba mi się całe uniwersum Pandorii... Ta grafika, aż miło popatrzeć!
    PS Masz śliczny zestaw!

    ~Aria Candlefall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, Pandoria jest świetna :D
      Dziękuję bardzo :3

      Usuń