poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Beginner challenge

Hejoszki!
Dziś jeżdżąc sobie po Jorvik i przejeżdżając obok początkującej osoby pomyślałam:
Jejkuu... same ubrania z zadań i kodów!
No i tak oto wpadłam na pomysł!
Beginner challenge!
Stworzyłam go sama i nie mam pojęcia czy kiedyś było coś podobnego, czy takiego samego... a jeżeli tak, to czas na odświeżoną wersję!

W challengu chodzi o to, by stworzyć komplet ubrań i wyposażenie z rzeczy uzyskanych w zadaniach, kodach bądź innych prezentach. 
Całość jednak musi wyglądać dobrze, a autor powinien wiedzieć mniej więcej skąd pochodzą dane rzeczy (to raczej będzie łatwe, bo w opisie zazwyczaj pisze co nieco na ten temat). 
Nie wolno robić zestawów z rzeczy które pochodzą z jednej okazji (na przykład święta lub urodziny).
Bądźmy kreatywni! 

Potem udajemy się na małą sesyjkę. Naszym końskim modelem jest oczywiście Jorvik Gorącokrwisty, a terenem- obszar otwarty dla osób bez Star Ridera. Zdjęciom nie dodajemy żadnych efektów!

I tak oto ja wyjechałam ze stajni z własnym zestawem!

Możemy tu zauważyć: 

Kask Marley'a, 
Buty Tan, 
Rękawiczki zdobyte z zadań z archeologią,
Sweterek z zadań z wyścigiem dla islandów (tak.. nabyłam takowego zaraz jak wróciłam do gry)
Spodnie od Mario

Ogłowie od Mario
Czaprak Thomasa Moorlanda 
Siodło świąteczne
Owijki zdobyte z zadań z Miastem Jorvik

Tak przy okazji wypełniania tego zobaczyłam, jak trudne jest zrobienie fajnego zdjęcia na tak oklepanych terenach... tym bardziej, że nie możemy go zedytować.

Reasumując bardzo spodobał mi się mój zestaw i chyba częściej będę go zakładać. Wydaje mi się, że wygląda to dobrze i jeżeli wymienię siodło, całość będzie miała spoko bonusy.

Ale powracając: nominuję:

 

  Życzę kreatywności i mam nadzieję, że challenge się wam spodoba!
  

7 komentarzy:

  1. To będzie trude, większość ubrań z kodów i zadań sprzedałam X')

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację, niestety już tyle tych challenge mi się narobiło, że nwm kiedy to wszystko zrobię XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A rzeczy z kodów dla LT (i 'wiecznego sklepu')?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dawnych kodów tak, ale z wiecznego sklepu już nie, bo to jednak sklep :/

      Usuń