środa, 1 marca 2017

Nowe zadanka

Siemka!
Po pierwsze chciałabym was bardzo, bardzo przeprosić, za to, że na tym blogu pojawiają się ostatnio jedynie aktualizacje. Niestety jestem już w trzeciej gimnazjum (ale ja stara) i mam multum pracy związanej z egzaminem i do tego jeszcze dochodzi moje hobby (teatr). W sumie nie mam obecnie życia prywatnego xD
Ale przejdźmy do właściwego tematu posta. Dziś dostaliśmy małą dawkę zadanek. Są one do wykonania w Nowej Grani, czyli dla graczy z przynajmniej chyba 17 lvl.
Niejaka Jamie Olivetree potrzebuje nasze pomocy, ponieważ jej piekarnia przechodzi mały kryzys. Okazuje się, że o mało co nie poszła z dymem... sprawdźmy więc czy u niej ok! Po wykonaniu zadań odblokowujemy dwa stoiska z wypiekami.

Pomóż Jamie Olivetree z dostawą mleka!

Aby rozpocząć te zadania, Ricky Winterwell musi podziękować Wam za pomoc w przygotowaniach do zawodów Jorvik w Jor-jitsu.

Targ koni rozkłada się powoli w Forcie Pinta i już za tydzień będziemy mogli zobaczyć jaką końską ofertę dla nas przygotował.

Oprócz tego SSO przygotowało dla nas mały konkurs związany z aplikacją Star Stable. Chodzi mi tutaj o tę podstawową apkę. Poszerzono ją teraz o możliwość sprawdzenia informacji na temat naszej postaci, oraz o możliwość przerabiania zdjęć, za pomocą dodawania SSO-wych naklejek!
I z konkursem chodzi właśnie o tę drugą możliwość. Musicie zrobić zdjęcie swojego ulubionego konia lub postaci w grze i przerobić je. Następnie wrzucić na insta z hashtagiem #SSOfriends
Do wygrania jest super tajemniczy zwierzak do torby!

To już tyle na dziś!
Aha... post nam się zaczął, jeżeli ktoś jest tu wierzący. No i w sumie tyle...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz