środa, 8 marca 2017

Nowe koniki

Siemka!
Uwaga, uwaga! 
Na wstępie  mówię, że dziś dzień kobiet i chciałam życzyć wszystkim dziewczynom najlepszego!
Dostałyście już coś od facetów? 

Ale wracając do posta. Tydzień temu niektórzy gracze spostrzegli się, że do gry zawitały na pare minut pewne konie. Niedługo potem zniknęły, ale SSO postanowiło dodać je właśnie dziś. 





Bardzo ładny Pinto, oraz island, ale fjord wygląda bardzo podobnie do tego rudo- czarnego (nie mam pojęcia co to za maść). Jak widzicie przerobiłam trochę to podsumowanie z filmiku, ponieważ bardzo mi się spodobało. Pamiętajcie, że aby kupić fjorda musicie odblokować DUD i mieć odpowiednią reputację, zaś żeby kupić islanda odblokowaną Eponę. 

Oprócz tego Star Stable upomina nas, abyśmy nie dawali nikomu naszego hasła. Jest to bardzo ważne, ponieważ przysparza to wielu graczom problemy w razie np. zarządzania pieniędzmi.

Hm... to już chyba tyle na dziś...
Papatki i jeszcze raz najlepszego!


4 komentarze:

  1. W O W, ten post jest M E G A
    Te obrazki są supii, naprawdę fajnie to wygląda i powiem, że opłaca się czytać waszego blogaaa!
    ~Amanda Mcwill

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem, dlaczego dodali fiorda. Czym on się różni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia :D
      Chyba zbyt dlugo nie byłam w grze

      Usuń