środa, 8 lutego 2017

Świnki

Siemka, siemka!
Dziś moi drodzy wraca do nas pan Paddy Pig, więc spokojnie odwiedźcie Valedale w poszukiwaniu nowych przyjaciół do siodła!

 Paddy i jego nowe świnki!

Podobno możemy się spodziewać czegoś zupełnie nowego (nie mam pojęcia jak z tym jest), niestety nie pokarze wam tego. Ech... chce już do gry!

Odwiedźcie go i dajcie mi znać jak i co ze świnkami!

No i oczywiście pamiętajcie, że Dzikie Konie Jorveskie nadal czekają na was w drodze do Jodłowego Gaju!

Targ koni rozłożył się w zachodnim przylądku i czeka na wszystkich, którzy już odblokowali DZW!

No i jeszcze jedno! SSO dokonało małej zmiany w naszych wyścigach! Stare, czerwone strzałki wskazujące drogę zmieniły swój kolor! Teraz są wściekle żółte i nie ma mowy, żeby je przegapić!

Ech... coś mi się wydaje, że teraz znienawidzone trenowanie konia stanie się jeszcze bardziej znienawidzone...

To już chyba tyle na dzisiaj! papaaa!


2 komentarze:

  1. Co do aktualizacji, ja jest mega zawiedziona
    Nie lubisz treningów? 😱
    Mój blog: ssozemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń