czwartek, 5 stycznia 2017

Pierwsza aktualizacja w tym roku- mustangi

Cześć!
Na początek straasznie przepraszam, za to, że dopiero dzisiaj dodaję posta, ale ostatnio nie mam czasu. Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie nawał pracy związany z testem gimnazjalnym (to już tak strasznie niedługo!) i balem (i to też!).
Ostatnio jest coraz gorzej, coraz więcej prac domowych, dodatkowych zajęć i na dodatek kolejny etap konkursu.
Ale, ale przejdźmy teraz do wczorajszej aktualizacji!
Jest to pierwsza aktualka w tym roku, czyli 2017 i szczerze powiedziawszy SSO nie zrobiło nam jakiegoś szału i wgl.
Po prostu dodali trzy nowe maści mustangów, ale jak je zobaczyłam... OMG! Musze mieć jednego z nich!
No więc, kto mnie zna wie, że najbardziej spodobał mi się karodereszowaty. 

Mustangowe szaleństwo! 

Reszta maści to tarantowata i kasztanowatodereszowata. Te cudeńka kupicie dokładnie tak jak pozostałe konie z tej rasy, czyli za 969 SC na farmie Marleya. 

Oprócz tego w JCP możemy znaleźć nowe ubrania i wyposażenie:

Całkowicie nowy styl! 

Bardzo ładne zestawiki!

Eddie i Ferdinand z targu zaczynają się rozkładać w Forcie Pinta i już niebawem będziecie mogli zrobić u nich zadania, a GM Ylva i Matilda nadal nie wróciły z urlopu.

Tak przy okazji!
Nadal możecie zrobić świąteczne zadania, ale to już ostatnia szansa!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz