środa, 28 grudnia 2016

Ostatnia aktualizacja w tym roku

Siemka!
Jeżeli jeszcze się  nie zorientowaliście to pamiętajcie że to ostatni tydzień tego roku!
Szybko to minęło, a Star Stable postanowiło, że znów będzie z nami obchodzić sylwestra.
Na tę okoliczność możemy kupić fajerwerki i piękne suknie wieczorowe <polemizowałabym co do niektórych>.

Do siego roku! 

 Mimo wszystko uważam, że to będzie wybuchowe powitanie nowego roku!

Oprócz tego w JCP dostępne jest nowe wyposażenie dla koni!

Nowe rzeczy dla Waszych ulubieńców! 

Ale do tego obrazka mam małe zastrzeżenia...
Wydaje mi się, że granatowy zestaw jest boski, tak samo jak ten zielony czapraczek z boku!
Ale u góry rzuca się okropnie rażący w oczy zestaw. Jeżeli przyjrzeć się każdej rzeczy z osobna to są bardzo ładne. Siodło podbiło moje serce, ogłowie jest piękne, a czaprak uroczy! 
Albo SSO nie ma pomysłów na zestawy, albo każe nam być kreatywnymi.

Oprócz tego Targ koni rozkłada się na Arenie Stajni Jorvik i prosi o ostrożność z fajerwerkami!
Konie nie lubią ich dźwięku!

Mikołaj i Radny nadal żyją świętami, co oznacza, że wciąż możesz zrobić zadania i  wymienić życzenia na prezenty!

Hm.. to chyba tyle na dzisiaj, ale jeszcze mała zajawka, tego co już niebawem pojawi się na naszym blogu, a dokładnie...


I Wiele innych artykułów!

Jeżeli chcielibyście rozpowszechnić jakieś ogłoszenie, wstawić reportaż czy pokazać swoją pracę piszcie na ten e-mail:

anaimaja@interia.pl

Życzę wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku!



3 komentarze:

  1. Fajny ten kurier aż mi się przypomina blog mojej kol co się nazywał ''Kurier Jorvik'' chyba jeszcze się tak nazywa, ale dawno tam nie wchodziłam xDD Albo też ta gazeta u Lany Hawkson.
    Mam nadzieję, że u was będzie nieco ciekawiej i w końcu będzie co czytać :D
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurier jorveski ciekawie się zapowiada. Czekam z niecierpliwością :3
    ~Verek

    OdpowiedzUsuń