piątek, 30 września 2016

Sklep dla SR LT

Hej!
Dziś tak króciutko, ponieważ przed chwilą wróciłam z wycieczki i szczerze powiedziawszy jestem wycieńczona. Przejdźmy zatem do posta:
W Moorland został odnowiony sklep dla SR LT! Czyli nie dla mnie xD
Oczywiście tutaj Maja by się przydała, ale śpi. Reasumując: teraz w sklepie są przedziały osobno na spodnie, buty itp.; możemy tam zauważyć nowiutkie rzeczy (dokładnie 30); co miesiąc pojawia się tam nowa rzecz; SR LT jest naprawdę dobrze :D
A jeżeli planujecie zakup LifeTime to właśnie teraz bym wam polecała, ponieważ dostajecie aż 5000 SC! Normalnie jest to 1200, a nawet weekend podwójnych nam tu nic nie zdziała. Jest to chyba najkorzystniejsza oferta jak do tych czas, aczkolwiek, skoro SSO tak podnosi poprzeczkę, to niebawem możemy się już spodziewać 6000 SC. OCZYWIŚCIE TO SĄ TYLKO PRZYPUSZCZENIA. Tak, czy siak jak widać Star Rider'em Life Timem opłaca się być, ale jeżeli ma się kasę.  
Oki, późno się robi, a ja mam jeszcze konie do wykarmienia.

Papa...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz