sobota, 11 czerwca 2016

Witamy na blogu


Cześć!
Jak widzicie dopiero zaczynamy prowadzić bloga. Jesteśmy niedoświadczone, więc nie wymagajcie zbyt dużo.
W grze nazywamy się Anastasia Strawberryleaf (Ana) i Maja Swordwright, a w rzeczywistości Natalka i Ola. Jest między nami spora różnica wieku, ale się świetnie dogadujemy.

~~Maja~~

No właśnie. Ja osobiście kupiłam sobie mojego pierwszego SR ok. dwa tygodnie temu, chociaż gram już przynajmniej od roku :) No i oczywiście nabyłam Diamondlove, co naprawdę mnie cieszy, ponieważ ten konik podbił moje serce ;0 Ps. Będzie o tym post!




~~Ana~~

Będzie, będzie. Ja mam tylko jednego konia, Skydream. W SSO gram od Ferii Zimowych tego roku i jeszcze nigdy nie kupiłam sobie Star Rider'a. Co nie znaczy, że nie zamierzam. Oczywiście chciałabym go mieć, ale czekam na weekend podwójnych, a potem na targ koni, ponieważ to tam znajduje się mój wymarzony kuc! O tym też kiedyś napiszę :D




W każdym razie mamy nadzieję, że będziemy miały dużo odwiedzających i obserwatorów, chociaż to nie łatwe. Liczymy na waszą pomoc!
Buziaki :3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz