piątek, 22 lipca 2016

Nowe stajnie?

Cześć wam!
Ostatnio na głównej stronie SSO pojawił się nowy post. Zgadnijcie czego dotyczył? Oczywiście nowych, ulepszonych stajni, które mają się pojawić w grze już pod koniec 2016r!


Łał! Nie wiem jak dla was, ale dla mnie to naprawdę super wygląda! Siatka na siano, wiadra na paszę i wodę... No i czerwona cegła <3 Jestem fanką czerwonej cegły :D Najważniejsza rzecz jednak jest tuż przed naszymi oczami, kiedy patrzymy na to zdjęcie, bo są to zamknięcia w boksach.
Wydaje mi się, że trafią tutaj dwa konie, sądząc po sianie na podłodze.
Mam tylko nadzieję, że zamykane boksy zostaną w naszych stajniach, a nie w hmm.. publicznych?
Chodzi mi o główne stajnie w których mamy możliwość zarobienia szylingów Jorvik sprzątając je i dbając o tamtejsze konie, bo praca w takiej stajni zajęłaby dużo więcej czasu.
Powróćmy jednak do tematu aktualizacji. Jak na moje oko to wygląda naprawdę ciekawie i zastanawiam się co jeszcze może wymyślić zespół SSO, bo mi by się już dawno wyczerpały pomysły i siła do tworzenia tego.
Tak przy okazji, jak wam mijają wakacje? U mnie już zaczęłam kupowanie książek do szkoły -.-





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz