środa, 13 lipca 2016

Dużo nowych rzeczy


Cześć wam i  w ogóle!
Dzisiaj wracamy do was z nowym koniem Mai i najnowszą aktualizacją, której niestety nie pokażemy...
Najpierw Supernova, czyli Duński koń gorącokrwisty i najnowszy przyjaciel Mai :)


Zdjęcie mojego autorstwa oczywiście :D No dobra nie ważne...
O tym nowym nabytku możecie poczytać sobie w zakładce "Maja", a my tym czasem przechodzimy do dalszych faktów.

Jak wiecie żadna z nas nie ma jeszcze odblokowanej Epony więc nie będziemy się zagłębiać w szczegóły. Jest aktualizacja, profesor Hayden potrzebuje pomocy związanej z jego pająkiem Albertą... fuujjj...

Tak czy siak te zadania nie dla mnie i jeszcze luknijcie sobie na nas obie :))


Jak widać kolorowe fryzury nie przypadły nam do gustu i tym oto sposobem ja mam zwykłe blond włosy zaczesane na bok, a moja psiapsióła krótkie pazurki ombre :)
Aha no i jeszcze jedna sprawa :( Maja opuszcza nas na tydzień i zostajecie skazani na mnie :O No dobra nie załamujemy się ;) Papa <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz