środa, 2 sierpnia 2017

Konie Hanowerskie

Czołem!
Dziś w aktualizacji dodane zostały konie Hanowerskie.
Jejku.. stęskniłam się za tym..
Już teraz możemy wybierać w trzech maściach. Przed wami: 


Te piękności kosztują po 890 SC
Nie potrzebują reputacji
Dostępne są od 14 poziomu


SSO dodało także jeden mały wyjątek. O ile konie Kary i Siwy, będą dostępne od 14 poziomu, to Gniadosza będziecie mogli zakupić już od bobka!
Ogólnie chodzi o to, że gniadosz przez 4 tygodnie (miesiąc) będzie dostępny dla wszystkich odwiedzających Fort Pinta. Po tym czasie przeniesie się w inne miejsce, a poziom jego zakupu podniesie się. 


 Dla niewtajemniczonych: ta rasa występuje w praktycznie wszystkich rodzajach maści, więc podejrzewam, że w przyszłości w Jorvik, pojawią się jeszcze inne.



 Moim zdaniem koniki wyglądają przeuroczo, są bardzo ładnie pocieniowane, mają wielkie oczy, super zmianki na łbie, różowe chrapki, a co najważniejsze mają swoją własną unikalną grzywę.

Chyba w przyszłości zdecyduję się na karego..

Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Mi się potwornie nie podoba biały; raczej nie kupię żadnego z tych koni, najwyżej kasztanka. Ale to w dalekiej przyszłości, bo nie mam sc i wolę kupić lipka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, lipek chyba jest bardziej wart tych pieniędzy...

      Usuń
  2. Ja nwm jakiego konia kupić, ale osobiście gniadek mi się strasznie podoba Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten koń jest kasztanowaty, a nie gniady ._.

    OdpowiedzUsuń