niedziela, 16 lipca 2017

Powracamy!

Hej!
Moi drodzy, powracamy!
Wreszcie udało mi się naprawić błąd związany z grą, co oznacza mój powrót do wirtualnego świata Star Stable, a także do blogowania!
Nadal występują u mnie małe problemy, ale i tak niesamowicie jest otworzyć tę gierkę i wsiąść na grzbiet naszego rumaka. Trochę się pozmieniało, odkąd byłam tam ostatni raz. Podsumowując ominęło mnie naprawdę dużo wspaniałych rzeczy! Ale i tak chyba najbardziej nie mogę przeboleć tego, że nie zrobiłam zdjątek w ośnieżonym Jorvik. Ojjj tak... zima to zdecydowanie moja ulubiona pora.
Mam parę pomysłów na posty, więc postaram się, aby były magiczne, tak jak nasza wyspa. 
W środę jednak znów was opuszczę, tym razem na dwa tygodnie, ponieważ, sami wiecie... wakacje!
Ale, żeby tak nie znikać bez niczego, to łapcie fotkę! 




No może dwie...

A tak poza tym chciałam wam bardzo podziękować, za to, że nie opuściliście naszego bloga, przez tę długą nieobecność,a wręcz przeciwnie, przybyło paru obserwatorów. Dzięki!



2 komentarze: