czwartek, 30 marca 2017

Zawieszamy?

Hej moi drodzy!
Jak pewnie zauważyliście dziś jest czwartek, a wczoraj nie opublikowałyśmy posta z aktualizacji. W sumie smutno mi z tego powodu, ale chyba czas najwyższy zawiesić bloga na jakiś czas. Już niebawem mam testy gimnazjalne, a na SSO nie byłam już parę miesięcy. Mam nadzieję, że nie jest to ostateczne pożegnanie i wrócimy z nową weną i możliwością wejścia do gry!



Jeżeli chcecie, mogę pisać tu o czymś innym... 
Np. poopowiadać trochę o sobie i Mai. 
Nie mam pojęcia czy interesuje was to, więc piszcie. 
Aha... no i życzcie mi powodzenia na egzaminach, bo moja pani od chemii ostatnio otwarcie nam wyznała, że my tych testów dobrze nie napiszemy XDD
Nie ma to jak wsparcie... i szczerość....

Mam nadzieję, że nawet jeżeli zrobimy sobie tę przerwę, nie opuścicie nas podczas naszej nieobecności :(

Pozdrawiamy i dziękujemy!

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że zawieszacie, ale powodzonka! :D
    Czasem trzeba zrobić przerwę, bo jak się jej nie zrobi to czasem można nie mieć żadnej weny i już nigdy nie wrócić do tej społecznej gry..

    JESZCZE RAZ POWO
    ~Ama

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na testach!
    Szkoda, że zawieszacie blog. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę smutno, ale mam nadzieję, że szybko powrócicie. Życzę Wam powodzenia na testach!
    Aria Candlefall

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... blog został usunięty... Tak na przyszłość: Wolałabym żebyście nie polecali swoich blogów w komentarzach, kiedy nie jestem aktywna. Oczywiście wchodzę na bloga co jakiś czas, ale wszelkie komentarze tego typu są zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka :D Chcę tylko życzyć powodzenia w testach.
    I tak w ogóle macie ładny blog, wszystko idealnie dopasowane. Wróżę wam...sławy? Sukcesu? Nw XD Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki :D
      Już po egzaminach, teraz tylko mogę czekać na wyniki :) A więc do 16 czerwca nie mam pojęcia co dalej, chyba tylko składanie papierów do szkół... ech... za szybko to zleciało :D
      Dzięki też za opinię :3 Pozostaje nam tylko wymienić to zdjęcie naszych postaci, bo należy jeszcze do starego wystroju, ale niestety muszę zrobić nowe,a nie mam pojęcia co z tym moim laptopem ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń