środa, 1 lutego 2017

Dzikie konie jorveskie

Dzień dobry!
Dziś w aktualizacji wróciły do nas dzikuski od Garego!
Szczerze powiedziawszy najpierw nie zakumałam o co chodzi kiedy zajrzałam na insta i szybko przejrzałam nowości, nie czytając opisów. Później weszłam na stronkę SSO i... Error page... p..... sie strono! -.-
No ale! Z pomocą przyszły inne blogi, więc pokazuję i objaśniam!

 

 Tego faceta spotkacie w drodze do Jodłowego gaju, a pojawił się on już w grze około rok temu również z tą rasą, czyli Dzikimi Końmi Jorveskimi!
Tak jak poprzednio dostępne są trzy maści tych cudeniek, ale, ale...
Konie znacznie różnią się budową od swojej poprzedniej wersji i wydaje mi się, że możemy porównać je do shire. Te wcześniejsze bardzo przypominają mi mustangi...
Być może się zdziwicie, ale najbardziej podoba mi się ten kasztanowy, który po zmianie staje się jaśniejszy, a biały zamienia się na zgniłą zieleń. Pozostałe, choć w tej nie magicznej wersji są przepiękne, to po przemianie wyglądają... kiczowato? 
Być może to tylko moja opinia, ale serio... piszcie co o tym sądzicie!

 
 

 Kolejną różnicą, w której nowe modele różnią się od poprzednich jest oczywiście cena!
Dzisiaj możemy je kupić za 599 SC, a tamte były za (chyba) 399 SC.
Pamiętajcie,  że choć magiczne, to powolne!
Jeżeli zależy wam na szybkości, nie ma co kupować! Są zaledwie szybsze od kuców, ale wolniejsze od koni!

Hm.. co by tu o reszcie pisać... 
W między czasie wyszła nowa aplikacja dotycząca SSO, gdzie możemy sobie wyhodować źrebaka, a później przenieść go do gry! Jeszcze nie wiem na czym to wszystko polega, ale SSO dodało do tego w pakiecie również konkurs! Do wygrania Star Rider Life Time i 1000 SC!!!
Co ja wam będę opowiadać...
Obejrzyjcie:

 
 
No cóż... jeszcze jeden...



Hm... a teraz czemu mnie nie ma ciągle i ciągle...

Otóż, pomimo tego, że zaczęły mi się wreszcie ferie to chodzę do szkoły... NIE Z WŁASNEJ WOLI!
Zajęcia przygotowujące do egzaminu gimnazjalnego ruszyły pełną parą... 
Postaram się jednak coś napisać w między czasie, a więc zaglądajcie!

Pappaaa!

2 komentarze:

  1. Po pierwsze: różowy jest nie za ładny, ale niebieski to cuuudooooo :3
    Po drugie: Serio każą wam chodzić do sql w ferie? żaaal troche...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D
      Każdy ma inną opinię co do nowych koni, a ze szkołą mówiłam serio xD

      Usuń