wtorek, 20 grudnia 2016

19 i 20 grudnia

19 grudnia:

Dzisiejszy kod:

W0WS4DDL3


Aby wpisać kody wystarczy:
 1. Zalogować się na swoje konto na stronie Star Stable
2. Kliknąć na zakładkę kodu promocyjnego
3. Wpisać kod w okienku i potwierdzić go
 
20 grudnia:
 
Tapety dostępne w trzech rozmiarach na trzy urządzenia:
Aby przejść do strony kliknij na nazwy:
 
TELEFON     

Zgodnie z kalendarzem:

Na początek chciałam was wszystkich przeprosić, że wczoraj nie było posta, ale nie było mnie po prostu cały dzień w domu. Wróciłam bardzo późno i musiałam ogarnąć lekcje, już nie wspominając o całej reszcie.

Dzisiaj stwierdziłam, że pokażę wam jak to jest z decoupagem (czyt dekupażem). Chyba najlepiej objaśni wam to filmik Olsikowej, który jak najbardziej polecam obejrzeć:


Tutaj ta pani (Ols) pokazuje wam całość na drewnianej ozdobie, ale ten sposób sprawdza się również idealnie na styropianowych bombkach!

Teraz se pewnie pomyślicie:
EE tam... Przecież na wszystkie te specjalistyczne rzeczy wydam sporo kasy, po co mi to?

Ale! Istnieje sposób by je zastąpić!
Rzecz jasna nie zastąpicie płynu pękającego (ale to raczej nie sprawdza się na bombkach ), ale takie rzeczy jak klej i farba...

Klej:
Tutaj najlepiej rzecz jasna będzie się sprawdzał ten "drogi" i mega specjalistyczny, ale jeżeli nie możecie sobie takiego kupić polecam zastąpić go "Magikiem" (chodzi mi o ten klej w czerwonej tubce z ludkiem w granatowej szacie i różdżką). Wiem, że ten klej sprawdza się tu bardzo dobrze, nie mam pojęcia co do innych marek. 
A jak go przygotować?
Wlewacie klej do jakiegoś pojemniczka i dodajecie odrobinę wody, tak by całość stała się rzadka (ale bez przesady!)

+mała rada co do nakładania kleju: Dużo ładniej wam całość wyjdzie, jeżeli klej nałożycie NA serwetkę! nie pod nią!

Farba:
Tu wystarczy kupić zwyczajną farbę akrylową do malowania... wnętrz...
Tak! Musi być ona w jasnym odcieniu, coś w stylu ecru. 

W sprawie lakieru.. to musi być dowolny lakier przeznaczony do tego typu rzeczy!
(również w sprayu, ale w ten sposób możecie sobie zniszczyć przypadkowo pracę)
 
Hm... to chyba na tyle... jak o czymś zapomniałam to dajcie znać!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz