środa, 23 listopada 2016

Opóźnienie

Hejo!
Dziś jak zwykle wracam ze szkoły i otwieram stronę SSO w nadziei zobaczenia trzeciej maści mustangów i... no niestety...
 Z tego co pisze na instagramie niektóre kody z gry zostały (hm...) zjedzone (?). Spowodowało to lekkie opóźnienie, ale głowa do góry!  Podobno mustangi pojawią się w grze już dziś, tylko nieco... bardziej później. 



Ogółem Blogger troszkę się zmienił i szczerze nie potrafię się do niego przyzwyczaić xD
A tak dla poprawy humoru, obczajcie jak ja potrafię wyczuć moment... taaaaaa...


Ale przynajmniej oryginalne wyszło...

Dam znać kiedy aktualizacja wejdzie w życie!

Baiiiiii!

2 komentarze:

  1. ja ledwo znalazłam listę czytelnicza xd szczerze to tak mi w tym nowym blogerze trochę trudno :/
    A na te konie czekam już prawie 4 godziny oni dopiero po 15 zamknęli serwery ;o;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie podoba mi się nowy bloger, jest masakryczny. Totalnie nie mogę się w nim odnaleźć, a wszystko jest tak nie czytelne, że masakra :(

      Usuń