środa, 30 listopada 2016

Cała reszta z dzisiaj+ zapowiedź miasta Jorvik!

O.. okej ochłonęłam ciut...

Na początek reszta dzisiejszej aktualizacji, czyli:

*Wyposażenie dla koni już w JCP!

Zauroczyłam się ogłowiem z granatowo, turkusowo- brązowego zestawu <3

*Targ koni rozkłada się w Srebrnej Polanie!

No dobra, z głowy, a więc!
Uwaga, uwaga moi państwo! Zapowiedź miasta Jorvik!

Czyżby miało się pojawić już za tydzień? Wygląda na to, że tak!

No i jeszcze coś co nie umknęło mojej uwadze:

Czyżby SSO planowało to, żebyśmy mogli odwiedzać swoje konie na padoku, czy to tylko przypadkowo wypowiedziane słowo?


 Ach tak!
Pamiętacie pierwszą zajawkę tych stajni?


 Która wam bardziej przypadła do gustu? Mi zdecydowanie stara, no bo halo... czerwona cegła!
Co nie oznacza, że ta teraz mi się nie podoba! Wręcz przeciwnie! Również jest supi, wgl. sprawia wrażenie takiej przytulnej!

Tak jak pisałam wcześniej nie mam pojęcia czy śnieg jest już w Jorvik, ale postanowiłam zmienić trochę wygląd bloga, no bo w końcu jutro 1 grudnia!

Papa!!!

6 komentarzy:

  1. LOL, do dupy ten wasz blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, super, że wyraziłeś swoją opinię, ale na przyszłość prosiłabym trochę bardziej odpowiednie słowa ;)

      Usuń
  2. Mi się bardzo podoba ta stajnia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest ok!
      Udało nam się wreszcie ogarnąć sposób w jaki mogłabym wejść na SSO!
      Dzięki ci Skypie i Majo! Na wzrok, ale zawsze <3

      Usuń