sobota, 22 października 2016

Life hack?

Cześć, cześć!
Stwierdziłam, że nie będę pisać gdzie możecie spotkać galopującego Thomsona, ani o jabłkach, ani o duchach.
W sumie i tak to jest bez sensu bez SR, prawda? No właśnie tak, skończył mi się SR, a biorąc pod uwagę, to, że meega chciałam zrobić zadanka z duszkami postanowiłam poszukać jakiegoś kodu.
W sumie nudziło mi się strasznie i po przeszukaniu już chyba wszystkich możliwych stronek, postanowiłam wypróbować stary kod. Bum, bum, bum! Nareszcie okazało się, że działaa!
Pamiętacie kod, który SSO dało nam, kiedy mieliśmy problemy techniczne? Jeżeli nie użyliście go wtedy, jeszcze działa!  
Oto on:

STARRIDER4U

~ pięć dni darmowego Star Rider <3


Aby wpisać kod wystarczy:
 1. Zalogować się na swoje konto na stronie Star Stable
2. Kliknąć na zakładkę kodu promocyjnego
3. Wpisać kod w okienku i potwierdzić go

Pamiętajcie jednak, że jeżeli użyliście już tego kodu nie zadziała wam ponownie!

Miłego dnia!


1 komentarz:

  1. Dzięki! Od kiedy Mel przestała pisać swojego bloga, nie mogłam znaleźć drugiego takiego :D

    OdpowiedzUsuń