piątek, 9 września 2016

KOD

Hej, hej moi drodzy!
Dziś [w ten cudowny i piękny piątek] przychodzę do was z nowym kodem na 7 dni darmowego Star Ridera! 


Aby wpisać kody wystarczy:
 1. Zalogować się na swoje konto na stronie Star Stable
2. Kliknąć na zakładkę kodu promocyjnego
3. Wpisać kod w okienku i potwierdzić go

Od razu mówię, że ten kod jest podany jako prezent dla przyjaciela!
Przyszedł do mnie w e-mailu i działa u każdego, ale żeby nie było.  

Zaczął się rok szkolny, a pierwszy tydzień za nami... uf... 
Było ciężko i u mnie strasznie dłużyły się wszystkie lekcje, a nauczyciele ciągle gadają o egzaminie gimnazjalnym. Tak poza tym wybaczcie, że nie rozpisywałam się w poprzednim poście o nowych ruchach naszej postaci, ale byłam zbyt zmęczona, a moja wena... poszła spać. 
Tak, czy siak weekend powinien mi pomóc, pozdrawiam!



  

1 komentarz: