środa, 24 sierpnia 2016

Nowe konie w Jorvik!

Cześć, witam was dziś w dobro- złym humorze.
Dziś jak co środę mieliśmy mega, super, odlotową aktualizację, w której do gry wprowadzono nowe, odnowione konie fryzyjskie. 


Tak, to wygląda na stronie SSO, a jak w realu?

  
Jak widzimy są bardzo podobne do normalnych fryzyjczyków, które są dostępne na farmie Steva, jednak różnią się od nich przede wszystkim maściami, drobnymi animacjami i ceną.
Nowe fryzy dostępne są już za 890 SC, a stare 990, kto widzi różnicę?
(podnoszę rękę xD)
Drugim faktem i różnicą zarazem jest to, że sportowe są dostępne od 15 poziomu (no i musicie mieć odblokowaną Eponę), a tamte już od 12.
Ah... no tak, możecie je kupić w Nowej Grani. Mały szczegulik mi zaginął...

Podoba wam się nowa wersja? Która maść?
Moim faworytem jest zdecydowanie siwek! <3

I to był mój dobry humor, a teraz zły:
1. za tydzień szkoła
2. jestem chora (#niematojakzachorowaćwwakacje)
3. Maja ma LT, a ja nieeeee.... (tak, Maja kupiła sobie SR LT)

Pocieszcie mnie i sprawcie, by pod tym postem był chociaż jeden komentarz ;)



 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz