sobota, 25 czerwca 2016

Nowa ja, a raczej my


Hejka kochani!

 ~~Ana:
My mamy dobry humor po zakończeniu roku i postanowiłyśmy zmienić obie wygląd (choć przyznaję, że ja wyglądam lepiej) ;)

~~Maja:
Spadaj.

~~Ana:
Obie kupiłyśmy sobie te same fryzury, ale makijaże inne, jednak w tym samym sklepie. I znów wyglądam lepiej :p

~~Maja:
Ale pomysł był mój!

~~Ana:
No bo ja się nadal upieram przy zbieraniu kasy na konie! No dobra nie ważne, zanim znów rozpętamy 3 wojnę światową kłócąc się, chcemy pochwalić się naszym nowym wyglądem :)

No właściwie u makijażysty i fryzjera wszystko wygląda lepiej, co potwierdza to oto fotografia:


Pewnie wcześniej wyglądałam lepiej, ale cóż.. Teraz uroczyście i oficjalnie wszem i wobec ogłaszam, że nie wydaję SC już na nic, tylko na wyspę koni, ponieważ wybieram się na kolonię, a pomoc stajennej jest za droga :p

~~Maja:
Akurat nic nie wydasz.

~~Ana:
Nie pomagasz mi.

Informujemy, że posty mogą się nie pojawiać na blogerze od 27.06.2016r do 11.07.2016r. Z powodu mojej nieobecności ;) Pozdrawiam

~~Maja:
Ja też!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz